Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakori kérdések

1. Hogyan tudom kicserélni a terméket, ha elrontottam a méretet?

Amennyiben bármilyen okból cserélni szeretnéd a termék(ek)et, úgy kérünk 14 napon belül töltsd ki az elállási nyilatkozatunkat ( letölthető honlapunkról) és juttasd vissza a csomagot a nyomtatvánnyal együtt a következő címre ( az elállási nyilatkozatot kitöltve a következő email címre is küldheted : info@lanaclothing.hu ) : 4032 Debrecen, Böszörményi út 68. A/4-es üzlet . jelöld meg rajta : Lana Trend Kft. 10.00 - 18.00 , valamint a következő telefonszámot : +36304502053. Amint visszaérkezett a csomag és kollégáink ellenőrizték a termék(ek)et és mindent rendben találtak, úgy a termék(ek) árát a jogszabályban előírt 14 napon belül visszautaljuk, ezzel is megkönnyítve a folyamatot. Ezután kérünk adj le egy új rendelést arra a termékre, amit szeretnél helyette. Kérünk ügyelj arra, hogy a terméket az árcímkéjével, valamint az eredeti csomagolásával együtt juttasd vissza hozzánk sértetlen állapotban. Kimosott, használt termékeket nem áll módunkban visszavenni. Megértésedet köszönjük.

2. Pénz visszatérítésre is van lehetőség?

Igen, természetesen. Európai jogszabálynak megfelelően 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól és igényelheted a vételár visszatérítését. Ezt a következő módon teheted meg: Kérünk, hogy a termék(ek)et az eredeti állapotunkban, csomagolással együtt juttasd vissza a következő címre:4028 Debrecen, Sarló utca 1. jelöld meg rajta : Lana Trend Kft. 10.00 - 18.00 , valamint a következő telefonszámot : +36304502053. Kérjük mellékeld hozzá a csomagoddal együtt az elállási nyilatkozatot ( letölthető honlapunkról) kitöltve, megjelölve, hogy a termék árának visszautalását kéred. A vételárat kizárólag az általad megadott bankszámlaszámra áll módunkban visszatéríteni. A jelzésedtől számított 14 napon belül, a csomag visszaérkezése után utaljuk az összeget. A visszaküldés költsége téged terhel, azt az esetet kivéve, ha valamilyen okból kifolyólag hibásan érkezik ki a termék, vagy ha nem azt küldtük, amit rendeltél. Ezen esetekben természetesen cégünk állja a postaköltségeket. A legbiztonságosabb, ha visszaküldésnél egy futárszolgálatot (pl. DPD vagy GLS) választasz. Amennyiben postán adod fel a csomagot, kérjük ajánlottan tedd. Köszönjük!

3. Hogyan tudok fizetni?

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor. Fizetés online bankkártyával ( SimplePay ). Fizetés előreutalással.

4. Mennyi idő alatt szállítjátok ki a csomagot?

A szállítási időnk Magyarországon belül 1 - 5 munkanap a GLS futárszolgálattal és az MPL futárszolgálattal.
 

5. Nem voltam otthon mikor hozták a csomagot. Hogyan kaphatom meg?

A futár a csomag kiszállítása előtt email-ben értesítést küld a várható érkezésről. Ha az email-ben megküldött várható szállítási időben mégsem tartózkodik a kiszállítási címen, lehetősége van az email-ben található linkre kattintva módosítani a szállítási napot és a címet. Egyszeri sikertelen szállítást követően a futár értesítőlevelet hagy. Amennyiben nem sikerül kézbesíteni a csomagot, úgy visszakerül raktárunkba és a megrendelés törlődik. Ha mégis szeretnéd megkapni a csomagot, kérjük adj le egy új rendelést az adott termék(ek)re. ( A GLS Ügyfélszolgálatának munkatársai munkanapokon, hétfő-péntek : 07:00 és 18:00 óra között állnak rendelkezésére a info@gls-hungary.com email címen, valamint a (+36 29) 88 66 70 telefonszámon. )

6. Miért nem kaptam számlát a csomagban?

A számlákat elektronikus úton, a Számlázz.hu rendszerén keresztül állítjük ki és e-mailben küldjük az általad megadott e-mail címre, a rendelés feladását követően, így papír alapú számlát már nem állítunk ki.

7. Van lehetőség felpróbálni a ruhákat vásárlás előtt? 

Igen, Debrecenben a Sarló utca 1. alatt található LANA Clothing nevű üzletünkben.

Keresés